Islamic Widget

"Hendaklah engkau jadikan dunia ini se0lah-0lah berdagang di negeri 0rg atau sebagai 0rg yg melintasi jalan...Ibnu Umar r.a. berkata, jika kamu berada di waktu petang janganlah kamu tangguh di waktu pagi dan jika kamu berada di waktu pagi janganlah kamu tangguh di waktu petang..dan rebutlah kesempatan sewaktu kamu berada di dalam keadaan sihat, sebagai persediaan di waktu engkau sakit dan ketika engkau masih hidup sebagai bekalan ketika engkau mati" (Al-Bukhari)

.::Pasti Ada..Insya'Allah::.

.::Pasti Ada..Insya'Allah::.

Monday 10 December 2012

.::N0w I knew::.

Bismillah....

Sekarang saya dah tahu tentang SESUATU...
akhirnya, saya tahu jgak :) 
tp..ini hanyalah sangkaan saja, barangkali betul, mungkin jga tidak..
tapi....rasanya macam betul..
ok...takpe

chipsm0re..dlu dia sahabat baik saya
terima kasih sudi jd shbat yg baik utk saya

:)

p/s : Diam-diam ubi berisi...saya doakan yg terbaik utk kamu
        walimah nanti, sy nak kad wangi 0kk..

:)

p/s lagi : 0kk, sy dh berjaya buat biskut famous amos..auww

 ini bahan2 nya..mudah dan senang didapati :)
alhamdulillah..jadik pn :) heeeee..sila jemput makan ^___^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...